Klantenservice

 

Wij doen er alles aan om een goede service te kunnen verlenen. Alle meubels worden van maandag t/m vrijdag bezorgd. Van te voren nemen we natuurlijk eerst contact met je op om te vragen wanneer de levering het beste uitkomt.

De meeste meubels worden geassembleerd geleverd, dus zie je het niet zitten om zelf te klussen, dan is dat geen probleem, wij doen dat graag voor je.

Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 08.00 uur en 18.00 uur.

Stuur je liever een mail dan kan dat naar: klantenservice@woodinstock.nl.

De meeste meubels zijn uit voorraad leverbaar. Hierdoor kunnen we je bestelling binnen 2 weken leveren. We bezorgen van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 18.00 uur. Van te voren nemen we contact met je op voor het maken van een afspraak.

Heb je een spoedje? Laat het ons dan weten, dan gaan we kijken of we je bestelling sneller kunnen bezorgen.

Bezorgingen doen wij standaard met 1 man. Hierdoor kan het af en toe wel eens voorkomen dat de chauffeur hulp nodig heeft met het uitladen van je bestelling. Daarom zou het fijn zijn als je hier rekening mee kunt houden. Kan je zelf niet tillen of heb je geen sterke buurman? Laat het ons dan van te voren weten, dan gaan we kijken of we je een andere oplossing kunnen bieden.

Houd er rekening mee dat je bestelling tot de deur op de begane grond wordt geleverd.

Betalen kan online via iDeal.

Is het meubel toch niet helemaal wat je er van had verwacht? Dan kan je het eenvoudig retourneren.

Een retour aanmelden doe je als volgt:
Vul het onderstaande retourformulier in (let op dat je de juiste keuze maakt voor de reden van retour en voeg foto’s toe indien nodig). Mail het ingevulde formulier met eventuele foto’s naar klantenservice@woodinstock.nl



Retourformulier

Je ontvangt dan binnen 24 uur een reactie van één van onze medewerkers van de klantenservice.

Voor het retourneren van producten binnen de zichttermijn gelden de volgende voorwaarden:
* Terugbetaling van het aankoopbedrag vindt uiterlijk binnen 14 dagen plaats
* Producten dienen compleet en in originele staat te verkeren
* Bij producten die beschadigd of niet compleet zijn kunnen wij kosten in rekening brengen
* Eventuele schade welke ontstaan is tijdens het retour zenden aan WOOD in STOCK, zijn voor rekening van de klant
* Het product moet voorzien zijn van meegeleverde accessoires. Indien deze verpakt zijn, dient deze verpakking in originele staat te verkeren
* Transportkosten zijn voor rekening van de koper

Op al onze producten zit 12 maanden garantie (met uitzondering van de kussensets). We gaan er dan natuurlijk vanuit dat je het meubel op de juiste manier hebt gebruikt. Val- of stootschade valt bijvoorbeeld niet onder garantie, maar constructiefouten bijvoorbeeld wel. Mocht je problemen met je meubel ondervinden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice of volg onze retourprocedure.

Om de levensduur van je product te verlengen kan je ons onderhoudsadvies raadplegen.

Heb je een service gerelateerde vraag of heb je een klacht over een geleverd artikel? Neem dan contact op met onze klantenservice of volg onze retourprocedure.